نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چرا یوونتوس در فروش بازیکنان مشکل دارد ؟ تابستانی بدون فروش در راه است ؟

چرا یوونتوس در فروش بازیکنان مشکل دارد ؟ تابستانی بدون فروش در راه است ؟

یوونتوسی ها در تابستان گذشته تلاش زیادی برای فروش چند بازیکن خود داشتند اما در نهایت موفق به فروش آنها نشدند و مخالفت بازیکنان با ترک یووه از مهم ترین دلایل این موضوع بود و این در حالی بود که بازیکنانی که در لیست فروش باشگاه قرار داشتند، با پیشنهادات خوبی نیز رو به رو بودند اما امتناع بازیکنان از ترک یووه باعث شد که یووه در فصل گذشته نتواند بازیکنی از لیست فروش خود را واگذار کند.

 

در هفته های گذشته دوباره لیست های فروش متعددی از سوی رسانه های ایتالیایی منتشر شده که در این لیست نفراتی چون ایگوایین، برناردسکی، خدیرا، متویدی، دی شیلیو و کاستا وجود دارد و مدیران یووه در تلاش هستند که با قیمت هایی مناسب این بازیکنان را به فروش برسانند و به دنبال خریدهایی جدید باشند.

 

اما به نظر می رسد یوونتوس امسال نیز کار سختی برای این موضوع خواهد داشت زیرا بازیکنانی که در بالا اعلام شد، همچنان مخالف ترک یووه هستند.

 

پدر ایگوایین در این رابطه چندی پیش گفت:

 

ایگوایین به قرارداد با یوونتوس احترام می گذارد و خواهد ماند و جایی نمی رود.

 

مدیر برنامه های برناردسکی نیز گفت:

 

فده هیچ برنامه ای برای ترک یووه و رفتن به تیم دیگری را ندارد.

 

کاستا نیز در مصاحبه با اسپورت گفت:

 

من می خواهم فوتبال خودم را در یوونتوس ادامه دهم.

 

گزارش های دیگری نیز از تمدید قرارداد متویدی با یوونتوس به گوش می رسد و همچنین خدیرا به ساری اعلام کرده که می خواهد در یوونتوس بازی کند.

 

به نظر می رسد با توجه به نقل قول های بالا، یوونتوس امسال نیز سال بسیار سختی برای فروش بازیکنان خود خواهد داشت و ستارگان یووه علاقه ای به ترک این باشگاه ندارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: